Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 23 iulie 2013

Promovare SEO

In mediul online am dorit implicare,
Si-am dorit sa stau stabil pe picioare,
Am dorit o evolutie pe motorul de cautare,
Am dorit sa fiu cunoscut in acest mediu de informare.

Nu stiam ce era de facut pentru aceasta promovare,
Nu stiam nimic despre munca SEO pentru dezvoltare,
Cineva mi-a explicat in ce consta si cu ce se mananca,
Apoi decizia mea era luata dupa.

In timp ce doream sa aflu cat mai multe despre SEO,
Am gasit pe internet oameni de gradul zero,
Care promiteau succesul pe deplin pentru site-ul meu,
Sa devin rege in online, precum in jungla un leu.

firmaseo.eu se numesc,
Pentru inceput multe n-am inteles,
Dar cu rabdare m-au informat ce urmau sa faca
Si mi-au garantat ca ceea ce fac
...Este o opera de arta.

Mi-am pus increderea in ei si in ceea ce fac
Iar rezultatele deloc nu au intarziat,
Site-ul a crescut pe motorul de cautare,
Iar pagerank-ul a devenit mai mare.

Numar de accesari a crescut intermitent,
Iar la comanda veneau client dupa client,
Mi-am simtit afacerea cum prospera pe nerasuflate,
Fiindca acesti oameni au lucrat cu perspicacitate.

Excelenta si profesionalismul si-au spus cuvantul,
Si ma bucur ca atunci m-a batut gandul
Sa apelez la ei si la serviciile lor,
Fiindca ei m-au adus acum
...In fruntea tuturor.

Pentru cei care sunt la inceput de drum,
Acest serviciu le garanteaza succesul,
O crestere sigura pe motorul de cautare,
Reprezinta cresterea clientilor pentru zilele urmatoare.

Acum cred ca exista minuni,
In acest mediu in care ori pleci, ori ramai,
In mediul online care a devenit pentru fiecare
Cea mai importanta sursa de informare.

Pe final doar va spun la fiecare,
Daca vreti ca site-ul sa va stea pe picioare,
Sa evolueze in fiecare secunda de functionare,
SEO va aduce primul pe motoarele de cautare.

0 mesaje:

Trimiteți un comentariu

Orice mesaj jignitor sau care include injurii la adresa mea , injurii asupra blogului sau altor cititori ai blogului va fi nepublicat si sters !

logoo