Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 31 iulie 2013

Carucior pentru copii


Sunt doar un copil si privesc lumea din jur,
La orice vorba dulce ma supun,
Ganguresc, ma tavalesc si de obiecte ma lovesc
Sunt un copilas iute si zambaret.

Ma bucur de fiecare raza de soare,
In carucior ultracompact stau in amiaza mare,
Sunt plimbat prin orasul galagios,
Si privesc la lume destul de curios.

Cu suzeta-n gura stau si-o savurez,
Si nu o fac doar sa impresionez,
Imi este cam foame dar trebuie sa astept
Laptele la care de o ora ma gandesc.

Ochii mei mici si albastrii precum cerul,
Dimensiunea mea exact cat portmoneul,
Energia mea cu care ii obosesc pe cei din jur,
Ma face sa ma simt un copil bun.

Lumea care se intalneste cu mama mea,
Se uita toti curiosi la fata mea,
Oare ce-o avea cu mine de se tot uita,
De parca s-ar privi cu iubire in oglinda?

Sunt doar o mana pe om venit in aceasta lume
Mamei mele sa-i fac numai zile bune,
Sa aduc o raza de speranta si lumina,
Si sa inlatur orice capacitate de vina.

Inca nu stiu care sunt greutatile vietii,
Pe parcurs viata ma invata lectii,
Dar stiu sa iubesc asa cum adultii nu o fac,
Si nu am caractere pe care altii le dezbrac.

Inca nu cunosc notiunea de "bani de paine",
Acele hartii care se consuma-n magazine,
Inca nu cunosc notiunea de rau,
Fiindca nimeni nu mi-a dorit asta din jurul meu.

Inca nu stiu ce inseamna munca cu adevarat,
Stiu ca ai mei muncesc sa am cu ce sa ma imbrac,
Sa am incaltaminte si ceea ce manca
Pentru a creste frumos in viata asta.

Poate cand voi devenii mare voi intelege mai multe,
Momentan comunic cu ei doar prin unde,
Sau printr-un plans aprig si ascutit,
Prin care ei descifreaza dar nu inteleg nimic.

Ma bucur din plin de aceasta perioada,
Fiindca nu cunosc ce ma asteapta-n viata,
Eu iubesc cum adultii nu o fac,
Si traiesc cu adevarat, pe cand ei se prefac.

Daca iti place pe deplin viata mea,
Atunci te invit si pe tine in lumea mea,
Haide inapoi in copilarie,
Sa traim in iubire pe vecie.

Sa ne jucam impreuna cu jucarii,
Si sa profitam ca suntem copii,
Sa mazgalim o foaie in incercarea de a desena
O persoana sau un obiect din lumea asta.

Asa ca mai gandeste-te la propunerea mea,
Vino si tu in copilaria mea,
Lasa perioada de adult cand dai de greu,
Vino in copilarie, in universul meu.



0 mesaje:

Trimiteți un comentariu

Orice mesaj jignitor sau care include injurii la adresa mea , injurii asupra blogului sau altor cititori ai blogului va fi nepublicat si sters !

logoo