Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 29 martie 2013

Crepiere de la Bilancia

Cum sa uit mancarea de-acasa
Cand ea, apa-n gura lasa?
Iar mancarea preferata,
Uns, sufletul ti-l lasa.

Eu iubesc fiecare clatita-n parte,
Chiar daca uneori, o tai pe jumatate,
Cu masina clatite au fost facute,
Si din suflet, mancate pe rupte.

Insa clatita a iesit atat de delicioasa,
Fiindca mama a stiut ce s-aleaga,
Crepiere de inalta calitate,
De la Bilancia cumparate.

Si orice gospodina buna stie sa aleaga,
Ce este mai bun si de calitate inalta,
Fiindca pentru orice bucatarie nu trebuie sa lipseasca,
Crepiere, clatita sa nu se arda.

Si Bilancia stie sa ofere tot ce-i mai bun,
Si sa-ti asterne produse-n drum,
La cele mai bune preturi si la calitate inalta,
Incat te lasa cu gura cascata.

Acum, depinde de tine doar ce sa alegi,
Te uiti la bucatarie si vezi ce vrei sa iei,
Ce-ti lipseste atat de mult si ai mare nevoie,
Pentru ca bucataria ta sa-ti fie alaturi la nevoie.

Probabil nu mai trebuie eu sa va prezint,
Pentru ca deja am scris ce simt,
Cumparatule le faci doar tu,
Ascultand de sfatul meu, integru.

Dar ca sa vezi ca-mi duc sfatul la bun sfarsit,
Stai aici ca o sa-ti prezint,
Cateva crepiere de inalta calitate,
Pe care sa faci clatite, mergand ca pe roate.

Copii tai se pot bucura,
La maxim de bucataria ta,
Si nu pentru faptul ca ei gatesc,
Ci pentru faptul, ca ei ...servesc.

Le pui pe tava numai mancare sanatoasa,
Preparata in totalitate in bucataria voastra,
De care si tu te poti bucura,
Daca cumperi produse de la Bilancia.

Gata cu vorbele, acum sa va prezint,
Ce doresc sa cumparati, fiindca eu nu va mint:














Crepiera electrica pentru diversitate,
Copii sa se bucure de fiecare specialitate.

Iar cu cumparaturile nu ma opresc aici,
Fiindca iti mai recomand ceva si stiu ce-ti zic,
Mai cumpara si-o masina de clatite,
Sa vezi ce-ti spun copii, sa vezi ce simte.














Si chiar daca bugetul vostru este limitat,
Nu trebuie pentru asta sa te dai peste cap,
Daca, la fiecare salariu iti cumperi ceva,
Asculta la mine: vei ajunge undeva!

1 mesaje:

Orice mesaj jignitor sau care include injurii la adresa mea , injurii asupra blogului sau altor cititori ai blogului va fi nepublicat si sters !

logoo