Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 3 aprilie 2013

Cu bijuterii la mana


Cine-a spus ca sa-ti gasesti perechea este greu?
Este greu, daca nu privesti in jurul tau,
Si daca nu oferi atentie sporita,
Unei singure femei, s-o faci sa se simta iubita.

Cum ne-am cunoscut noi, asa frumos intr-un parc,
Astazi amintirile retraiesc momentul ramas,
Fiindca si astazi ne mai vizitam locul de unde timpul s-a oprit
Si momentul clasic, unic, de care ne-am indragostit.

Un parc, poate, prea banal in sinea lor,
Dar pentru noi, acel parc a insemnat viitor,
Nu am avut bogatii in jur, inele, cercei ce in ochii sa ne sclipeasca,
Ci doar lume pura, porumbei si o fantana arteziana.

Si n-as schimba cu nimic in lume acel moment,
In care iubirea noastra s-a desfasurat intr-un mod coerent,
La prima vedere, cum altii nu mai cred,
Ne-am indragostit pe moment.

Stau si-mi amintesc acele zile frumoase,
Parca desprinde de ieri, neschimbate,
Si ma privesc pe mine si-i privesc in jur,
Pe oamenii ce ne-au fost alaturi si ne-au sustinut.

In fiecare zi ii multumesc lui Dumnezeu ca mi te-a scos in cale,
Si-i multumesc ca-mi esti lumina tamaduitoare,
Astazi iti spun pe deget acest inel,
Si-ti spun ca te iubesc la fel de mult ca ieri.

"Vrei sa fii sotia mea?" a fost intrebarea cea mare,
Ingenuchiat la ale tale picioare,
Cu un inel in mana iar raspunsul a sosit,
Un DA sincer, de la tine, implinit!

Momentul de fericire nu putea fi masurat,
Dar nici timpul oprit cu cheia, in locul fixat,
Ci ne-am bucurat momente bune de aceste clipe,
Care pentru noi, vor ramane infinite.

OnlineBijoux este un magazin online de bijuterii cu produse la indemana oricui si de o diversitate foarte mare

0 mesaje:

Trimiteți un comentariu

Orice mesaj jignitor sau care include injurii la adresa mea , injurii asupra blogului sau altor cititori ai blogului va fi nepublicat si sters !

logoo