Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 6 august 2013

Haine de dama de la AMA Fashion

Zilnic am aceeasi problema,
Pe care o asociez cu dilema,
Ma uit dar nu am cu ce sa ma imbrac,
Desi dulapul de haine e sufocat.

Sandalele nu-mi mai plac desi sunt maro,
Tenesii nu sunt ceea ce vreau eu,
Geanta nu este stilul meu,
Desi am cumparat-o eu.

In magazinele din oras dilema e mare,
Fiindca nu-ti gasesti orice fel de sandale,
Cumperi doar la nevoie nu ceea ce-ti place,
Fiindca modelele nu sunt variate.

Fustele sunt doar modele simple colorate,
Sau doar cu floricele decorate,
Maieurile de vara sunt doar albe, fara alta culoare,
Parca as trai intr-o lume in care garderoba moare.

Dar de cand m-am modernizat,
Si la net m-am abonat,
Dupa ce o prietena mi-a sugerat,
Haine de dama Ama Fashion mi-am cumparat.

Au numai haine la moda,
Iar culoarea nu e uniforma,
Mi-am cumparat sandale, fuste si rochite,
Tot ce tine de haine, imbracaminte si-ncaltaminte.

La scoala voi putea fi si eu chic,
Si de-acum mi-am dezvoltat un tic,
Ma joc cu suvitele de par sa pot evidentia,
Esarfa de la AMA, asortata cu rochita mea.

Ma etalez in haine cu profesoarele,
Doar ca eu ma imbrac ca domnisoarele,
Imi etalez formele bine dezvoltate,
Sa-i pun pe pustani pe ace.

Ca atunci cand ies la tabla la ora de chimie,
Sa se gandeasca ce vor sa-mi faca mie,
Cand fustita mini cu carouri nu ascunde prea multe,
Iar mintea ti-o zboara pe nici-unde.

Defilez pe coridor ca o mare diva,
Iar ochii multora privesc in deriva,
O fata pe langa care trec se intreba:
"Oare de unde le-o cumpara?"


*uniforma - termen care face referire la modele standarde de culoare intalnite pe piata (alb si negru).



0 mesaje:

Trimiteți un comentariu

Orice mesaj jignitor sau care include injurii la adresa mea , injurii asupra blogului sau altor cititori ai blogului va fi nepublicat si sters !

logoo