Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 13 august 2013

Promovare SEO de calitate

Cand am dorit afirmare pe internet,
Mi-am deschis o pagina ca portret,
Care sa ma reprezinte si pe care sa scriu,
Cuvinte cu ajutorul carora sa ma descriu.

Nu mi-a fost greu sa-mi creez un cont de blogger,
Iar hosting-ul de calitate imi tine pagina-n forma,
Un domeniu .info am achizitionat,
Pentru ca informatia are prioritate defapt.

Dar nu era de-ajuns ca pagina sa fie deschisa,
Trebuiau multe articole, pagina sa fie scrisa,
Am continuat si-am scris in speranta ca voi reusi,
Intr-un moment oportun sa razbat cu articole ale vietii.

Cum de nu m-am gandit ca nu voi avea o sansa,
Eu doar cu articole sa strabat o plansa,
Plina cu statistici dobandite financiar,
Era imposibil sa ajung in prim plan.

Multi faceau investitii desi calitatea articolelor le lipseau,
Dar pe ei doar locul 1 ii desterminau,
Sa-si faca promovare seo dar au avut rezultate satisfacatoare,
Fiindca rezultatele apar numai daca articolele isi dobandesc starea de "tare".

Dar eu care scriam din suflet si articole unice,
Netratate, nepreluate, nici copiatede nici-unde,
Aveam mari sanse sa razbat pe internet,
Cu promovare seo la pachet.

De promovare seo am beneficiat,
Iar primul loc mi l-am ocupat,
Calitatea, munca si investitia
Te fac sa-ti ocupi pozitia.

0 mesaje:

Trimiteți un comentariu

Orice mesaj jignitor sau care include injurii la adresa mea , injurii asupra blogului sau altor cititori ai blogului va fi nepublicat si sters !

logoo