Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 29 aprilie 2013

Filme online subtitrate






Nu mai e la moda sa te mai uiti la televizor,
Strica momentele bune cu publicitatea lor,
Ba nu ai semnal deloc,
Ba nu-ti place ce-i pe post.

Nu mai astepta zile intregi pana cand filmul va fi difuzat
Intra pe net si urmareste-ti filmul preferat,
Nici nu e nevoie sa-l descarci pentru al vedea
Ci doar sa accesezi un site pentru al viziona.

Doar o conexiune de internet ai nevoie,
Pentru al urmari fara intreruperi in voie,
Filmul iti este deja subtitrat
Si in browser-ul de net, afisat.

Fie ca-l lasi window sau il vrei fullscreen,
Delay-ul nu apare, nici cat de putin,
Iti este oferit sonor HQ ca tu sa fii multumit,
Iar video-ul de inalta calitate, sa fii implinit.

Chiar si eu m-am saturat sa caut pe internet,
Site-uri ce contin calitate la pachet,
Dar ieri am dat peste unul mega tare,
Subtitrat-Online.eu,un site de filme cu rang mare.

Iar daca mai vrei sa-ti fac o recomandare,
Vizioneaza scary movie 5 (2013) fara sa stai in picioare,
Un film horror ce-ti va baga frica-n oase,
Si care nu contine, prospect de tratare.

Este cel mai nou film iar tu il poti vedea,
Linistit, de-acasa, fara a te mai deplasa,
Ia laptopul langa tine si intra pe acest site,
Si urmareste filmul pentru a fii high.

Prea multe lucruri nu mai sunt de spus,
Fiindca nu-mi place sa talalai mult,
Despre film v-am spus tot ce e nevoie,
Vi l-am prezentat, acum vi-l las in voie.

Va urez VIZIONARE PLACUTA la orice film v-ati uita,
Si nu uitati aceasta recomandare, parerea mea,
Fiindca ce-mi place mie este de calitate,
Si va recomand acest site in totalitate.

Filmele le vei gasi clasate si pe ani,
Mai noi sau mai vechi, ce-ti place sa ai
In fata ochilor pentru a te relaxa
Un ceai cald si-un film, gen drama.


0 mesaje:

Trimiteți un comentariu

Orice mesaj jignitor sau care include injurii la adresa mea , injurii asupra blogului sau altor cititori ai blogului va fi nepublicat si sters !

logoo