Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 8 mai 2013

Cocalarism de calitate (poezie de caterinca)

O poezie de caterinca iti dictez eu aicea,
Sursa: pe poza
Si-ti tastez liric ce face mititica,
Sunt frecator de menta, deci produc mentosane
Si te las in fundul gol cand iti zbier in timpane.

Prostia e la putere impreuna cu cocalarismul,
In aceasta tara de PUTEre de crapa sfinxul,
In care incepi sa scoti pe gura tari in care ai fost,
Chiar daca nu le stii pe de rost.

La sudul tau se afla vecin imbecilismul,
Iar la nordul tau, cocalarismul,
Te spargi in figuri de se jupoaie si vulpea de piele,
Si crapa oglinda si cioara incepe sa zbiere.

Ajutor! Sunt un expirat al acestei societati,
Si ma dau intelectual fata de toti,
Chiar daca-mi atarn la gat kilogramele de fiare,
Ma imbat ca un porc pana nu mai am picioare.

Daca REDBULL iti da aripi,
Mie viata-mi da prostie,
Ca-mi place sa ma cocalaresc,
Si sa sparg cate-o mie.

Jocurile de noroc imi sunt tovarasi de seara,
Si joc banii bunicii, dar mananc din oala,
Ma comport ca porcul cand am langa, o fata,
Mi-o petrec o seara si apoi o las balta.

Ce-mi place viata cand ma plimb in bemveu,
Dar intelectualitate 0 de gradul meu,
Bautura, gagici si manele,
Din societatea aceasta, zbiara cu putere.

Poezie de caterinca, compusa in totalitate de mine!

0 mesaje:

Trimiteți un comentariu

Orice mesaj jignitor sau care include injurii la adresa mea , injurii asupra blogului sau altor cititori ai blogului va fi nepublicat si sters !

logoo