Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 2 septembrie 2013

Exista viata dincolo de moarte (varianta 2)


Mă uit în zare spre răsărit,
Privesc în jos Pământul ,
Am zărit printre zeci de oameni
Cum mi se sapă mormântul.

Mă uit în jos şi mi se face milă
De oamenii trişti din jurul meu,
Cum i-am lăsat în suferinţa
Cauzată de trupul meu.

Cei dragi, niciodată nu o să uite
Un suflet plecat mult prea devreme,
Care acum scrie in ceruri
Zeci şi sute de poeme.

S-au terminat versurile vieţii,
Poezia a luat sfârşit,
Aşa cum din întâmplarea asta
Multe nu-s de povestit.

Zeci de coroane apasa
Pe mormantul rece,
Peste care suflul timpului,
Nemuritor, va trece.

Preoti cu cruci in mana
Imi sfinteste noua casa,
Accesorii flori stau gramada,
Poate sa ma-nveseleasca.

Multi oameni se inchina,
Spre adormirea sufletului meu,
Fiindca acum merg in Imparatia
Tatalui Meu...

In Biserica numele-mi va fi rostit,
Iar lumanarilor le vor plange ceara,
Oamenii se inchina,
Ca mi-am terminat cerneala.

Am scris pana la momentul oportun,
Ce n-am putut spune,
Si v-am lasat in randuri,
Ale mele dume.

Se va usca stiloul in sertar,
Ca si cerneala in calimara,
Pentru ca nu voi mai fi cel,
Ce o va deschide iara.

Foile vor plange si ele,
Ca nu vor mai fi decorate,
De textele mele suave,
De gandurile mele curate.

Iar cum de-am trecut dincolo,
Ingerii mi-au cerut sa scriu,
Sa imi continui darul
Sentimente sa descriu.

Printe nori frumosi si ingeri,
Cu sute de oameni m-am intalnit,
Oamenii pe care am vrut sa-i revad,
Oameni de care m-am bucurat subit.

N-am murit doar eu pe Pamant,
Au murit multe in urma mea,
Fiindca cu mine si penita,
S-a uscat precum iarba.

Am murit pentru o noua viata,
Din care sper sa mai revin,
O data si odata,
Sa continui ce am scris.

Si sper ca daca va fi asa,
Textele nu mi le voi uita,
Si voi renaste din cenusa,
Din poezia mea scrisa.

Acum ma inchin pentru ai mei,
Sa aiba Dumnezeu grija de ei,
De mine sa nu le fie dor,
Fiindca le voi oferi ajutor.

O sa le simt rasuflul cald,
A trupurilor lor vii,
Fiindca cat vor fi pe Pamant,
Langa ei voi fi.

Si de va plange si natura,
Ea nu se va usca,
Din mine va da roade
Si va invia.

Timpul peste noi va trece,
Chiar si peste al meu trup,
Care muritor si rece,
Se transforma in pamant.

O noua piesa din puzzle s-a dus,
Dar va fi inlocuita de alta,
Asa cum o viata,
Este inlocuita de alta.

Sa nu le fie dor oamenilor,
Inimile sa nu le planga,
Fiindca din lumea asta
Plecam precum o turma.

Nu voi fi departe, sunt mult mai aproape
Decat cred ei ca sunt,
Si din suflet le ofer,
Astrul meu plangand.

Sa priveasca cerul rece,
Si vor observa o stea,
Ei, sa stiti dragi oameni
Aceea-i inima mea.

Acum ascultaţi-mă pe mine,
Din suflet o să vă spun
Există viaţă dincolo de moarte

Iar moartea-i un pas trecut acum.


1 mesaje:

  1. Interesting topic for a blog. I have been searching the Internet for fun and came upon your blog. Fabulous post. Thanks a ton for sharing your knowledge! It is great to see that some people still put in an effort into managing their websites. Come visit my blog at TumesKecil
    Read my posts at here :
    -
    3 Cara Print Lewat HP Android via Wifi Menggunakan Printer Wireless

    - Cara Mengganti Nama dan Password Xiaomi Yi Cam
    - Cara Live Streaming PUBG di Facebook dengan Omlet Arcade

    Thanks a lot!

    RăspundețiȘtergere

Orice mesaj jignitor sau care include injurii la adresa mea , injurii asupra blogului sau altor cititori ai blogului va fi nepublicat si sters !

logoo