Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 1 mai 2013

Bijuterii din Suleyman

Aseara cand la Kanal D m-am uitat,
Mahidevran s-a infuriat,
Pe itele cusute de Hurem,
Sa o alunge din harem.

Cand s-au intalnit amandoua,
Hurem se facea ca ploua,
Dar bijuteriile cand le-a vazut,
La gatul lui Mahidevran, i-au placut.

Printre spuse de venin,
A complimentat-o putin,
Pentru felul cum arata,
Si bijuteriile ce le purta.

Bijuterii placate cu aur si-ar dori simplele cadane,
Sa le fie oferite in zile bune,
Dar Mahidevran se rezuma doar la haine,
La tesuturi si persane.

Saracele cadane n-au si ele,
Pe gat deloc coliere,
Nici macar urma de bijuterii,
Sunt doar simple, cum le stii.

Iar acum cand m-am uitat,
Pe site am ramas impresionat,
Ca se gasesc cercei ca cei din serialul preferat,
Plini de pietre zirconia si din argint oxidat.

Vreau acesti cercei sa-i ofer cadou,
Si sa-i spun mamei mele ca o iubesc, din nou...
Sa-i multumesc ca m-a nascut si a avut grija de mine,
Si ea-mi asigura ziua de maine.

Cum serialul urmareste si ea,
Pentru mine ea-i sultana mea,
Dar nu viseaza la sultanate,
Ci ma-nvata sa-mpart bine
...In totalitate!

Dar pe site am mai gasit,
Inele de care m-am indragostit,
Si apoi, de le-as purta,
As semana cu Mustafa.

Si chiar daca tata nu mai exista,
Spre bine sa ma conduca,
Eu tot print pe veci raman,
Si raman propriul stapan.

Intr-o zi imi voi gasi,
Cadana ce ma va pretui,
Iar din suflet ii voi oferii,
Un pandantiv sa-l poarte deasupra inimii.


OnlineBijoux este un magazin online de bijuterii cu produse la indemana oricui si de o diversitate foarte mare.



0 mesaje:

Trimiteți un comentariu

Orice mesaj jignitor sau care include injurii la adresa mea , injurii asupra blogului sau altor cititori ai blogului va fi nepublicat si sters !

logoo